Nursing


Saturday, 20 July 2013

lagu raya

Weee... Hari ni rasa nak dengar lagu raya. Mari berjoget-joget. Balik kampunggg balik kampunggg!!!

Oh ye, bulan-bulan puasa ni kan, ada je lah orang nak terasa dengan tulisan blog aku ni. 

Macam ni lah. 

Kalau tak suka atau dah benci sangat dengan saya, tak payah la baca, buat tambah dosa je.

Oh, dan tolong jangan perasan segalanya yang saya tulis adalah perihal awak. The world is not always about you, you and you. Bosan tau.

Oh, dan saya juga tak cari silap awak dan hancurkan hidup awak pun. Awak je yang terasa lebih-lebih.

Oh, tulisan tu takde kena mengena dengan awak dan dia. Ini perihal saya dan orang yang berbeza.

Oh, lain kali kalau tak tahu, tanya! Jangan main assume je tau. Berdosa!

Oh, saya senang je tengok awak bahagia. Saya lagi bahagia!

Oh, ingat tau! Saya tak akan tulis pasal awak lagi. Ini kali pertama dan terakhir! So, tolong, jangan perasan!

Oh, Selamat Berpuasa! Selamat Hari Raya! Maaf zahir dan batin!









p/s : Saya dah dapat hidup saya dah. Dah lama dah. Allah, emak ayah dan family saya dah lama dah membuatkan saya cukup dengan hidup saya. Terima kasih atas nasihat. God bless.



-adios-




No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...