Nursing


Tuesday, 5 March 2013

ALHAMDULILLAH

 Phew~
Alhamdulillah for today ya Allah. The ophtal exam went well. Gilos. Sejak dari hari Jumaat aku dapat tau examiner aku tu Prof, kecut perut siot. Haha. Aku ni dah jenis malas nak mampus belajar. Liat gila nak bukak buku. Terima kasih atas undian bernas bagi aku exam ngan Prof, terbukak jugak buku ophtal tu. Hahaha...

Malam semalam, dikala aku tengah study (study la sangat...), aku dapat berita dari family aku yang Zarifa's condition tak berapa nak stabil. Ditambah lagi dengan beberapa berita yang agak merisaukan aku, termasuk isu Sabah. Serious. Ini masalah serious dalam negara. But anyhow, kita dah usaha, the rest serahkan kat Si Pencipta.

For some reason, dari hari Jumaat hari tu I have this kind of bad feeling. But somehow aku pikir ni mesti pasal exam aku. But after exam, perasaan ni tak hilang-hilang. Wuwuu. Takpe la. Pray for the best, Allah knows the best. Semoga apabila sesuatu buruk terjadi, maka aku diberikan kekuatan yang cukup untuk menghadapinya. InsyaAllah.

Well, hari ni balik je tadi aku terus qada' tidur malam tadi. Bangun bangun je, ni haa, scroll timeline facebook. Update info pasal Sabah. Takleh tengok, berdebar-debar je rasa. Wuwuu...

Masa aku scroll timeline facebook, aku terjumpa dua keping(keping??) quotes pasal Albert Einstein. Albert Einstein ni adalah one of idola ayah aku. The Physics teacher of all the Physics teachers. Paham tak? Haha... Tolak ketepi die-ni-pandai-gila-pasal-sains-tapi-kenapa-tak-masuk-Islam, tapi kadang-kadang betul gak apa dia ni cakap. Hehe...


First, pasal ni. I couldn't agree more. Tapi aku selalu buat. Dan ye, aku sudah tergolong dalam genarasi idiot itu, sedih bukan?


And this too. Ini ayah emak pernah cakap, hidup kena ada target. Yes, benar sekali.


For some reason I am proud that my ayah is a Physics lecturer and my emak is a Chemistry lecturer. Because you know what, this combination leads to the most awesome people on earth : US


Hahaha.


This is Ayah. Riding AbgMin's bicycle...


And I am really excited to say that... I'm gonna meet them. The most awesome family on earth. Weee...








p/s : Looking forward for the end of the week!

*update : Zarifa is coming home tomorrow! Alhamdulillah ya Allah... Alhamdulillahhhhhhhhh. Syukur syukur syukur. :)


-adios-





No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...