Nursing


Sunday, 9 December 2012

what?

aku taktau nak update apa. esok aku dah pi munarjati, lawang satu minggu. pastu sabtu in sya Allah balik surabaya balik, then exam seminggu, then pi jombang pulak untuk 3 minggu. malas sebenarnya nak pi, tapi bila pikir dapat pengalaman dan ilmu lagi, mari ikhlaskan diri.

aku taktau apa jadi ngan aku sekarang. seriously. taktau.

i dont really like my group in public health. majority junior. tapi semua yang jenis ntah la. malas nak cerita. hrmmm. lecturer plak, lagi panjang cerita. aku paling tak suka kalau isu negara jadi problem. seriously. orang sini ada segelintir yang macam tu. some of them soooo tak profesional. kalau tak puas hati dengan negara aku, do something for your country so that you can beat mine. bukan dengan cara melepaskan kemarahan pada student atau orang-orang negara yang korang tak suka. wouldn't it be too much if korang marah kat orang yang sebenarnya tak pernah cari masalah dengan korang?

living here for 5 years ++, ini la antara perkara yang aku benci hidup di sini. sabarlah jannah, sikit je lagi. kuatkan semangat!!!




miss my old group back then in interna and pediatric


amiiin...








p/s : Tuhan tak uji kalau tahu kau tak mampu. :)




p/s : i miss you...







-adios-





No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...