Nursing


Tuesday, 25 December 2012

Jom jom jom

Jommmmmmmbang. ye, Jombang my friends... I'm going to Jombang tomorrow. huaaaaa...

aku akan bertolak ke Jombang besok di kala yang lain sibuk menghabiskan masa bersama-sama sesiapa sahaja aku tak peduli, untuk erm... 16 hari kehadapan, eh, ke 17 hari ntah? lupa. yang pasti aku balik Surabaya balik tanggal 10 Januari. sobsss...

untuk apa aku ke Jombang? untuk mengembara mencari secebis pengalaman. perghhh. takde. disamping mencari pengalaman, aku juga ke sana untuk membantai Es Degan Durian. kahkahkah.

takde. sebenarnya aku pi sana untuk memenuhi persyaratan untuk seorang doktor yang bagus gilaaa, iaitu dengan mengikuti salah satu rotation untuk doktor muda iaitu, Community Medicine.

so... selain dari dapat pengalaman, pitih ambe juga terbang begitu sahaja hanya untuk 16 hari... hahaha.



ok bai.



-adios-



No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...