Nursing


Thursday, 13 September 2012

lagu berhantu

hahhhhh... tu dia..... tetiba kuar segala lagu hantu dalam pikiran.

takde.

sebenarnya, lagu hantu yang aku maksudkan ialah lagu yang once dia dah masuk dalam kepala, dia akan sentiasa terngiang-ngiang.

aku bagi contoh dua lagu ni.

Masa kecik-kecik dulu, di saat tidur petang dengan lena, tetiba dengar lagu ni...

"paaadddllleeeee pop! yeay! paaddllleeee pop! wow!"

ataupun lagu ni...

"matcool matcool kawanku, mari kita ikut matcool, main-main selaluuu, syoknya syoknya ada mat cool"

terus bangun tido dan bangun korek tabung lalu mengejar pakcik jual aiskrim yang akhirnya kantoi dating ngan anak jiran sebelah... haa haa, pandai menggatai.

takde. okay. sambung. haa. pastu bila dah dapat aiskrim tu kan, lagu-lagu tu, satu hari masuk dalam otak aku. turun tangga nak pi dinner pon leh lompat-lompat nyanyi matcool matcool paddle pop paddle pop. annoying gila aku dari kecik sampai sekarang. hahaha.

lepas tu, ada lagi lagu berhantu lain. tergantung apa yang masuk kat otak dan jadi terngiang-ngiang...


dulu aku pernah terngiang lagu ni beberapa hari...

"ini tidak adil tidak adil... bagiku... ini tidak adil tidak adil bagimuuu"

yang lagi annoying, part ni je la yang satu hari aku dok ulang-ulang-ulang-ulang sampai member rasa nak sepak. haha...

sama la ngan lagu ni..

"and i swear that i dont have a gunnnn, no i dont have a gunnnn, no i dont have a gunnnnnnnnnn"

part tu je la dok ulang. hang pasaipa? tetiba nak menyumpah saya tidak ada pistol pasaipa?


ye, itulah aku yang agak gila. -__-"


those were NOT the worst case. satu hari ni, member indian aku, dok nyanyi-nyanyi lagu ni kat sebelah aku, right beside my ear......

"la la la la la la... sing the happy song..."

tau apa akibatnya nyanyi lagu ni kat sebelah aku?



dekat nak seminggu aku jalan-jalan dalam spital sambil nyanyi lagu ni... annoying tak annoyingnya the smurf punya happy song.








korang tau lagu apa tengah ada dalam otak aku ni?





"kuatkan radio kuatkan radio andaaaaaaaaaaa... aku yang patuttt... yang patuttt" (sambil buat gaya sleek)






siot punya najwa latif. dah 3 hari aku terngiang lagu ni... haish.











-adios-



No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...