Nursing


Wednesday, 23 May 2012

wedding invitation.

Tu diaaaaaaa. Fb aku penuh dengan wedding invitation... muahahaha... ada yang aku sempat pi, and ada jugak yang tak sempat. so, pada hari ini di kala aku bosan, aku tulis kat sini je lah ucapan Selamat Pengantin Baru kepada kawan-kawan yang sudah, sedang dan akan bernikah sepanjang May dan June ini.

12 May 2012 
'Izzati(kembar kepada highschool's friend) and Hafiz 

13 May 2012
Dhitta (Indonesian friend) and Reza

19 May 2012
Hilmi (yaya's cousin) and Syuhada
Nina (Indonesian friend) and Ikhwan
Shabrina (Indonesian friend) and Salim

27 May 2012
Arina Aliaa (Unair's senior) and Ismail (Unair's senior)

1 June 2012
Nor Shida (Unair's senior) and pasangan

2 June 2012
Nurul Fathiah (Highschool's friend) and pasangan

3 June 2012
Siti Fatimah (Unair's senior) and Noor Adam

23 June 2012
Hakim (Potteng abang saya) and Sarah (yaya)

30 June 2012
Wani (Matrik's friend) and Azrim




Selamat Pengantin Baru, semoga diberkati semuanya hendaknya. hehe.











-adios-





No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...