Nursing


Thursday, 17 May 2012

maaf

pada malam ini, sebelum saya mewangikan diri dan siap-siap untuk bergerak ke tempat percutian(pergh). maka, dengan ini, saya ingin mengusulkan permintaan maaf.

pertama kepada mak dan ayah saya kerana saya telah belanjakan wang ringgit RM100 untuk tujuan cuti-cuti Indonesia di Jember, dan juga kerana menghancurkan harapan untuk lulus doktor on time (kerana masalah silam).

kedua, kepada kakak yang second yang mek cuek tu sebab saya suka melenting dengan dia sebab dia memang kuat membebel. kakak saya yang first kadang-kadang saya suka melenting juga.  abang-abang saya mereka cool macam saya walaupun abang saya yang first tu annoying juga kadangkala dengan mengejek blog saya suatu ketika dahulu. urgh.

ketiga, saya tidak mahu meminta maaf kepada adik saya kerana mereka semua lebih sengal dari saya. wahaha.

keempat, kepada rakan-rakan taulan kerana saya suka hangin dengan mereka terutama ketika mereka buat kerja slow dan saya tidak sabar dan tidak tahan dengan ke-slow-an itu.

dan kelima kepada pokcik navy kita MFY kerana telah erm, membuat sesuatu salah dengan anda. apa2hal, anda still poyo. ha ha ha.




dan sesungguhnya, saya ingin bercuti tanpa rasa beban di minda. maka, permohonan maaf ini ditulis dari hati yang tulus dan ikhlas. perggghhh. okay bai nak wangikan diri.





-adios-




5 comments:

  1. aik kepada kakak ipar yg selalu dibuli??? hehehehe..
    selamat cuti2..rehatkan minda, tenangkan fikiran, lapangkan hati, gumbira2 di sana

    ReplyDelete
  2. alamak, lupa plak mahu mention maaf kepada kakak2 ipar yang slalu dibuli. kepada abg ipar saya taknak mintak maaf sbb sy tak dibuli dan tak membuli. hahaha

    ReplyDelete

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...