Nursing


Thursday, 12 April 2012

wuwuu

hola.

dah 2 hari saya berehat di rumah. atas sebab demam yg berkepanjangan, massive headache since sunday, dan juga batuk dan selsema. anyhow smalam dah buat blood test alhamdulillah, everything seems to be normal. maybe sebab virus yang dibawa oleh ward respirotology paediatric yang sangat tidak sihat itu kot. i got 2 days MC and dukacita dimaklumkan, saya tak boleh ikut oral exam paeds yang jatuh pada hari ini dan hanya boleh ikut exam lepas habis semua rotation. takpe la, dari aku pi exam with zero knowledge kan. huhu. tapi naseb baik gak, pagi tadi aku bangun2 je kepala macam nak pecah, ngan sesungutnya lagi... wuwuu... ce bayangkan kalau aku menggagahkan diri pegi exam gak tadi. pengsan kat situ. wuwuu.

however, after amik few medicine tgh hari tadi and sleep for almost one whole day, kepala dan badan sudah semakin okay, and dah boleh start makan balik. wehee. sebabnya dah 2 hari aku just minum milo and makan ayam goreng sahaja sebab tak lalu langsung nak makan makanan lain. wakakaka.

so sekarang aku dah rasa hebat dan best(riak dan takabur gila) balik walaupon batuk aku still memedih di tekak dan dada. esok start masuk kerja balik. hu hu hu.


okay nak tido balik.


-adios-




No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...