Nursing


Saturday, 7 April 2012

busy and tired

hai. last entry aku lupa nak letakkan bag fossil mahal heng heng (berlagaknya shaye) MJ beli sebagai hadiah convo. maaf. bag tu lepas mak bagi terus masuk almari takut hilang. haha. thank you MJ for the bag.







since last week, hidup sangat la busy (poyo). sebenarnya busy biasa2 je tapi sebab everytime balik dah super letih. jadi, busy banyak la juga. err krikkrik. persetankan.

last week mak and ayah datang for convo. weehoo. bawak mak ayah pi jalan2 kat mall yang aku sendiri baru discover. memang banyak barang and murah2. mak ayah suka, saya pon suka. hahaha. ayah shopping banyak, mak pon sama. dan every kakak-kakak abang-abang, ipar-ipar dan adik-adik mendapat hadiah dari surabaya. hihi.

mak ayah stay rumah aku. haha. mak cakap rumah okay, but toilet is an epic fail. haha. toilet rumah aku ni pon kira okay la. ada rumah member lagi naya nak pi toilet. toilet zaman belanda punye style ke hape aku pon taktau. haha

now rasa nak balik pulak. next week exam. untung la exam next week, so that minggu last kat paediatric leh santai sket. lepas paediatric masuk neuro plak a.k.a saraf. semoga oncall sikit je. aku cadang2 macam nak balik. tapi belum tahu kekonfemannya lagi. paediatric aku tinggal sisa 3 kali oncall lagi. homai. cepat la habes. final week tu aku ada 2 oncall direct jaga ward. takpe la. lepas tu dah habes bahana kira okay la kan. hehe.


okay bai.




-adios-




No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...