Nursing


Thursday, 22 March 2012

whatever will be will be

result SPM kuar hari ni eh? haha. lepak je. walaupun result aku tak gempak (sampai la ni pon memang tak penah gempak), tapi rasanya Tuhan tu ada something yang dia dah tentukan untuk anda nama dia DESTINY. yang penting ada niat and usaha, walau sikit, insyaAllah cita-cita boleh dicapai. :)



makayah are coming next week. rumah aku bersepah tak hengat. bilik aku apatah lagi. bilik air belum cuci. belum call pakcik taksi epot lagi, banyak mende tak settle. and next week aku dah masuk paeds neuro and tumbuh kembang. speechless. haish.

papehal. dulu result aku camni la lebih kurang. sadis kan?







credit pic from fb.


-adios-


No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...