Nursing


Sunday, 11 March 2012

11 years of friendship, and she's engaged!

11 March 2012, when our friendship dah mencecah 11 years, and and and she's engaged! I'm all excited!!!

Ya Allah, rasa macam baru semalam kenal kawan-kawan ku ini. haha. nope, now that one is cliche!
tapi actually time really did fly fast. ah, tuptaptuptap tetiba kawan aku sorang ni dah bertunang! dah jadi tunang orang. homai. sangat happy untuk beliau, Tengku Nurul Aisyah Tengku Ismail atau panggilan glemer die, Ecah.

Kenal dia ni masa form 1, kami kelas aliran arab, and kelas kiteorang memang la berposisi di hujung dunia. lagi la ditambah dengan kelas kiteorang yang takde turun naik ni, so dari form 1 sampai la form 3, kami dok kelas yang sama je. hari2 menghadap muka sama selama 3 tahun. haha. time bergembira, bergaduh, kena marah, saling berlagak, saling mengumpat, smua kami lalui bersama. sangat rindu masa sekolah dulu! banyak cerita menarik yang aku ingat. tapi tak larat nak tulis panjang2. haha. sejak kami habis sekolah, tiap2 hari raya harus dan wajiblah membuat reunion bersama, kecuali raya 2011 hari tu, tak sempat nak contact semua. insyaAllah this year kita bereunion lagi rakan-rakan ye.

so few weeks ago, she msg me and few of my friends, telling her big day is coming. ah, so happy for you ecah! but then too bad, saya tak boleh pi, posting paeds memang harapanlah boleh balik. dapat off hujung minggu pon bersyukur alhamdulillah. but never mind, saya melihat dari jauh sahaja! cepat2 lah upload gambar. takpe la ecah, hopefully awak punya wedding nanti saya dapat datang. and jangan lupa doa2 kanlah kami menyusul pula selepas itu. hahahaha. off topic mannn.


aeda tweet me just now said, ecah looked so beautifuuuul and "dewasa". hahahaha. i laugh like no one care! maksudnyaaaaa? haha. see, kiteorang ni sangat la macam kebudak-budakan so bila ada event camni, sangat la rasa lawak! haha. hadoi. aku jugakkk la yang still berhingus, tak mature2, atau tak dewasa2 bak kata aeda. eh, lupa plak, aeda pon geng tidak dewasa gak! hahaha.


masa raya 2009. kan aku dah cakap aku tak dewasa. orang lain pakai baju kurung smua aku and aeda je yg still selekeh pakai jeans pastu amek gambar tunjuk peace kan... hahahaha. ecah in purple kurung.


raya 2010 @ kakak salina's wedding. great time we had together! ecah yang kat tgh tu!


hahahahahahahahahahahahahaha. now this one is EPIC!!! cute gila sorang2. hahahahahahaha.





haha. adoi. sambil taip sambil gelak and sambil ingat memories dulu. great time we had, really great time buddy! hopefully friendship ni sampai mati la eh kawan2. grow up sama2, tua pon sama2. hehe.

to Ecah, selamat bertunang, dan semoga berbahagia selalu. kami menunggu undangan nasi minyak/beriyani/hujanpanas dan segala lauk pauk yang ada masa wedding nanti. ucapan terima kasih kami dahulukan! haha.







sekian sahaja.






-adios-






No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...