Nursing


Wednesday, 15 February 2012

tired

hai. gilak. aku penat. ntah hape motif aku menulis ni pon aku taktau. hua hua hua.

gilak. dari khamis malam aku oncall, pastu sabtu pagi, pastu ahad malam, pastu tadi malam. gila. tu nama dia jaga dingdong. penat ya amat ya Allah. aku taktau la apsal lately ni asal aku jaga je punya la banyak px. pengsan. dah la px yang teruk2, double pengsan. takkan la petanda nak soh aku wat specialist O&G kot. erk. T__T. tak larat nak layan ibu hamil mengandung ni uollz.

tadi aku balik2 rumah je terus tido. bangun2, terkezut aku. aku dok kelip2 dekat nak 2 minit tgk jam dinding. confuse. pukul berapa sebenarnya. dah lama baru aku perasan. ooo, pukul 6 petang. aku ingat dah kol 12 malam. jarum panjang pendek pon aku confuse. tu la hasil tido petang. bangun2 je, kalau tak homesick, mesti blur. aku takde la nak tido, tapi oncall malam semalam gilak woi. banyaknya px. 3 orang beranak, satu pas beranak je shock la plak. tak tido aku satu malam observe. pagi ni aku dah pening. sebab dari khamis aku mendapatkan rehat yang tidak cukup. takpe la, janji ilmu masuk.

banyaknya membebel. nanti ada orang bising. bai nak tido lagi.




-adios-




No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...