Nursing


Wednesday, 18 January 2012

LIFE

you know when you finally do something right in life, the feeling behind it........

Alhamdulillah, i am relieved. Hard moment Allah gave me before, Alhamdulillah, made me a stronger person.

it is true yang if manusia diuji, maksudnya Allah rindukan kita. Allah nak kita balik semula ke jalan Dia. mungkin sebab kita dah jauh tersasar. dan sangatlah betul bila kita sangat yakin yang Allah ada dengan kita time kita susah ke senang ke, Allah permudahkan semua. keyakinan yang kena ada kat Allah, tu yang sangat penting.

sebelum ni banyak sangat benda yang jadi. penat aku sedih, penat aku emo, penat lah segala-galanya. tapi aku tau, Tuhan tu selalu ada. mungkin aku lalok dan lalai ngan life aku sampai Allah panggil aku untuk diuji lagi. Alhamdulillah, ujian itu satu nikmat, nikmat yang mengajar erti kesyukuran di waktu senang. :)

apa-apa yang terjadi, pasti bersebab. dah tertulis dalam kitab terakhir Allah turunkan di muka bumi ni. kenapa masih ragu-ragu dengan semua kepastian yang Allah janjikan?

Have faith in Allah. Allah will never let you suffer, if He did, then He knows that you surely can go through that test. Have faith in ALLAH, just HAVE FAITH.


and AKU TAK MALU untuk cakap,


I LOVE ALLAH SO MUCH.



:)




-adios-


No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...