Nursing


Sunday, 8 January 2012

entry tertangguh

yesterday, dapat speed internet connection sebab pi lepak makan kat Bakerzin dengan harapan ada apple strudel skali dah habis dah. kecewa betul. tapi takpe, lepak jugak makan wedges and cakes pastu dapat air cappucino free. wakaka.

takde. aku bukan nak cerita pasal tu. aku sebenarnya niat di hati nak tulis entry pasal first trip aku pi zoo. he he he. tapi gambar aku tak pi amek lagi kat umah member aku so later2 lah aku update. 

berbalik kepada entry tertangguh. hari tu dalam entry ni, aku cakap if ada wifi, aku upload. so since smalam dapat wifi laju kat Bakerzin, so aku upload je terus. Enjoice.






this week aku oncall 3 kali. aiyaya. tapi takpe, cant wait for 11 days more. :p.




-adios-





No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...