Nursing


Tuesday, 20 December 2011

talent

you know sometimes korang hanya nampak aku sahaja, tanpa bakat.

tetiba.

cakap pasal bakat. i have hidden talent that only few of my friends je yang tau. tapi sekarang mari kita bongkarkan rahsia legend of the hidden of my talent nih. ha ha ha ha ha. gelak setan.


sebenarnya bakat tu tak penting pon dalam kehidupan. tapi takpe la, aku cerita gak la.


case #1
sedang berjalan dengan bestnya dengan memakai flat shoe/sandal without any ketinggian pon. masa tu baru balik dari makan penyet. tiba-tiba, hoo mak, gedebush. shit, terpeleot. pakcik dan makcik kat situ dah gelak2. takdak lobang takdak apa langsung terpeleot. ye, saya berbakat.



case #2
memakai wedges setinggi..... erm, ntah la. tak ukur plak. punya la cool pakai shawl bajet cun habes la dengan wedges dan pergh, aku tinggi hokeng. elok2 tengah sembang ngan member, gedebuk,  dan ketika itu hanya kedengaran suara member dari jauh, "eh jan, mana kau?" (sambil menoleh ke arah kanan beliau), ye itu diaaaaa, jatuh tersungkur dengan hebat sekali. skali lagi, menjadi tontonan umum makcik2 dan pakcik disitu. siap kena sound yang translationnya beginilah lebih kurang "lenkali pakai slipar jepun je la mokcik oiii". okay makcik pakcik. saya akan pakai. tapi pakai slipar jepun pon terpeleot jugak. habis nak pakai apa?
#berharapmakcikpakciksponsorbootsphuachukangsupayatakjatuhlagi.



case #3
sedang berjalan dengan kakak aku di station lrt. kakak di depan saya tetiba terkezut siamang kerana ada seseorang menarik bag tangannya dari belakang. ya orang itu adalah aku. sebab terpeleot dan gagal mempertahankan keseimbangan diri lalu terpaksa berpaut kepada orang lain. dan untuk pengtahuan anda ketika itu adalah peak hours. so manusia yang membanjiri station lrt itu semua tertoleh kepada aku. sungguh glemel rasanya hari itu.




Kepada semua yang telah melihat adegan-adegan tadi. Ya, aku memang berbakat dalam menghiburkan hati korang. sila la gelak lagi kalau aku terpeleot atau jatuh tersungkur dengan dasyatnya depan korang.


sesungguhnya, aku bahagia membahagiakan korang. :')














ayat nak emo je. 




p/s : ini adalah antara case2 yang masih diingati dan agak baru terjadi. case2 yang tidak tercatat disini sangat amat banyak dan masih tersimpan di dalam memori otak.






-adios-






1 comment:

  1. dikau berjaya membuat daku bahagia membaca post ini hahahahahahahaahha

    ReplyDelete

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...