Nursing


Friday, 16 December 2011

Garis Imaginasi

Korang pernah tak bila korang pandang budak group ko yang ko sangat menyampah,


Lepas tu ko tengok sebelah ko,ada tingkap luas, dari tingkat tiga,


Lepas tu ko tengok balik budak group tu,


Lepas tu ko tengok balik tingkap luas tu,


Lepas tu tiba-tiba ada satu imaginasi liar dalam minda ko,


Rasa macam nak tolak je budak ke luar tingkap,


Biar dia jatuh, dan ko tak payah tengok muka dia lagi.



Sampai bila-bila.


Pernah ada imaginasi macam tu?





Aku pernah.




Sekarang.



Semoga imaginasi liar di hari jumaat ini cepat berakhir.






P/s: To treat people good, is never easy. But atleast, you can try, and its never that hard too.


-adios-






Sent from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. owh i byk kali
    tp kj lg best
    rasa mcm kita nak perah2 org tu
    ala mcm perah kain
    pastuh hempas2
    mcm kita nak buang debu dr barang
    hahaha best x. agak saiko di situ.

    ReplyDelete

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...