Nursing


Sunday, 13 November 2011

lagu

hai.


takde idea nak update ape. tapi saje gak nak tulis. hua hua hua.

ohye, semalam punye AIM, Yuna menang banyak woh. lagu Penakut siap menang the best song! haha. told ya lagu Penakut tu best kan. tak sia-sia suka dengar. kah kah kah. najwa latif pon menang gak rasanya. apemende punye kategori ntah. kembang je hidung najwa latiff (perasan punye pasal, boleh blah la awa. haha).



aku hari tu punya la banyak mende nak update. besa la, setan, time tengah2 study tu yang banyak idea datang soh update blog. hampeh kan? pastu bila dah habes exam segala macam, nak update, tapi penat, pastu qada tidur. kesimpulan dari semua ayat aku di atas adalah : blog itu tidak penting.

ohye, block course punye exam alhamdulillah okay la jugak. kot. except part bebat bidai tu. examiner tu nurse sengal. kecoh lebih. takde sape tau soalan yang dia tanya. pastu dia nak emosi kan. ngan mamat hensem takde plak nak emosi2. hampeh. last aku gak yang emosi. buang karen tol.


alang2 yuna menang AIM, nah, dengar lagi lagu peberet aku ni!



okay bai.



-adios-






5 comments:

  1. penasaran jap sape mamat ensem yang tak kene marah dgn nurse sengal tu hahahahah

    ReplyDelete
  2. ade possible orang lain ke if dalam group aku tu? hahahahaha. annoying T__T

    ReplyDelete
  3. dlm ohbulan ckp yuna menang best song. boooo

    ReplyDelete
  4. kena tarik balik dah booow

    ReplyDelete

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...