Nursing


Monday, 19 September 2011

pergh!

alhamdulillah, dah lulus yudisium. maknanya aku dah start full clinic pasni. selamat kena marah, selamat beron-call, selamat berexam oral, selamat belajar dan selamat menabahkan jiwa diucapkan kepada diri sendiri.

convo pulak aku tangguhkan untuk april next year. hari tu cakap tak boleh la ape la. complicated. malas nak explain kat sini. takpe la. janji leh pakai jubah convo and toga tu. kah kah kah.

hari ni aku TER usha fb orang. haha. fine. aku sengaja stalk. =.=

pergh. memang gila la wedding from this one side. baju from syahrir nurdin. pelamin by Nas Great Idea. Photographer by Shah Mohammed Photography. memang takleh lawan la. compare apetah lagi. kalau aku kawen, pelamin pakai waterfall (fall ke?alah, air tejun kecik hiasan tu) depan umah aku tu je la as backdrop. pastu background sawah padi ngan kerbau ngan bangau. hua hua hua. tapi memang salute la wedding dia. tapi padan la. dah la lawa, pandai and family kaya nak mampos. husband pon baik kaya dan err, hensem. memang tak tertandingkan. sobsob.


okay nak pi sambung tengok nora elena sat.



okay bai.



-adios-

No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...