Nursing


Monday, 19 September 2011

turbulence


hai. aku dah kat surabaya. flight tadi tak smooth sangat. turbulence all the way kiri kanan atas bawah. tapi aku layan gak tido. pasai rasa macam buai. haha.

dan dan aku tido mati lepas takeoff. taksedar pape. tau2 orang sebelah letak landing card kat poket depan. bila masa orang jual makanan ntah. tak sedar pon. terjaga pon pasai dieorang buat announcement jual barang. haha. disebabkan few times aku naek flight QZ, aku malas nak beli pape pasai biasa dieorang ni takdak exchange duit ringgit. aku sayang nak guna duit rupiah aku. pastu bila naek AK plak, dan2 la time tu la nak tertido la takdak mood la. rasa nak lempang diri sendiri.

so tadi alang2 dah terjaga, terus aku bukak buku shopping tu, mamat sebelah tengok aku pelik. bangun2 je terus kuarkan duit nak beli barang. haha.

actually aku dah usha mende ni dah lama. tapi tu lah, tak terbeli. travel organizer. skarang ni aku pakai beg kecik kapok. tak terorganize sangat. now dah ade, tetibe rasa tak sabar nak naik flight balik. wakakaka. keychain remove before flight tu dah lama aku nak beli. tapi tak terbeli. pasai mula2 aku nak beli dengan aviation shop kat jakarta. boleh pos. tapi pos mak aih, harga mahal dari barang. alang2 jual dalam inflight shopping. mari kita tibai satu. haha.

esok yudisium. doakan aku dan kawan-kawan aku semua lulus. amin insyaAllah.









okai bai nak tido.


p/s : fly dengan malay captain F.A ngan FO chinese girl.



Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...