Nursing


Thursday, 22 September 2011

homesickness

hello

did i tell you that i become horribly homesick every time i wake up from sleep?

when i said horribly, it means memang horrible. bende yang paling aku tak suka skali.

tadi pagi aku dan kawan-kawan selamat disumpah jadi dokter muda. bukan sesumpah.

angkat sumpah jam 8 camtu. jam 8.30 dah settle, pastu lepak sat pastu jam 9 balik rumah. since malam tadi aku tido agak lambat dan pagi tadi bangun jam 6, so tadi balik2 aku terus tibai tido. 2 jam straight. ni baru bangun.

i hate homesickness. semua mende yang dibuat rasa tak betul. serious aku boleh jadi gila kalau tak manage betul2.

perut pulak sejak 2 minggu yang lalu buat hal. something is wrong inside here tapi malas lagi nak pegi check.

aku baru teringat tadi aku lupa pegi bank dan lupa jugak nak post barang ex-maid aku.

malam ni bukak puasa then pi tengok final destination.

ohye, kena sms adik aku jugak tanya muka surat brape dah aku baca Quran hari tu. lupa nak check before balik sini.

aku bercadang nak balik lagi. tengah kumpul duit sendiri. kwang kwang kwang.



-adios-

No comments:

Post a Comment

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...