Nursing


Monday, 16 May 2011

Tomyam dan Ayam Black Pepper

hai!hari ni cuti.maka aku dengan rajinnya masak tengah hari...disebabkan duduk bujang,bende yang paling senang dibuat adalah bende yang boleh dimakan 2,3 kali untuk sekali masak.haha...maka itu,aku pon buat tomyam...last week 3 kali masak sup...sebab tekak tak best dan sebab teringin meehoon soup...since meehoon aku pon ade banyak lagi,maka aku pon buat tomyam...tapi tengahhari ni makan ngan nasi ngan ayam black pepper...kalau meehoon tomyam tu tengok lah malam nanti ke esok ke.haha...tomyam aku buat tomyam bodo je..letak tomato carrot ayam potong kecik hotdog ngan fishball...haha...tomyam letak hotdog???shut up...suka ati aku laaa..sedap je rasa.hahahaha...ayam black pepper plak aku saja buat pasal boring mcm takde lauk je...hahaha...

gambar kat bawah...okay bai..



tomyam yang takde pape...pastu letak daun sup.hahaha..belasah saja.


ayam black pepper...tapi tak nampak plak biji pepper die cet...




-adios-

2 comments:

  1. ttbe nak rse u msak! hehehe.(:

    ReplyDelete
  2. hahaha..boleh boleh...come surabaya,i'll cook .;p

    ReplyDelete

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...