Nursing


Tuesday, 11 January 2011

tomato

Salam,

Gua baru habes sesi curhat dengan mak gua.cerita pasal macam2.termasuk la perihal tomato.actually gua bukan nak memburukkan sesiapa.tapi gua memang pantang la dok dengan orang yang tomato ni.lagi2 la kalau tomato tu hidup sekali dengan gua.gua mana tahan.memang hari2 rasa nak maki hamun.sebab tu la gua ada account twitter.dibawakan khas untuk memaki hamun.

Gua bukan apa dol.orang kata kebersihan sebahagian dari iman.sabar pon sebahagian dari iman jugak.so kalau boleh gua nak dapat dua2 la.bersih dapat sabar pon dapat.malangnya orang lain yang tak bersih, gua pon jadi tak sabar.macam mana gua nak dapat iman macam tu.sebab tu last2 gua terlantar begini.macam orang gila sudah.so, untuk membolehkan gua dapat bersih dan sabar, tolong la menjaga kebersihan bersama, supaya luorang pon dapat kesabaran bersama.kan fair and square macam tu.takde sapa pon nak saling mengotori dan saling memaki hamun.senang crite kan.nak jadi bersih pon bukannya susah sangat..easy mannn.tapi sedarlah sesungguhnya kebersihan itu tidak boleh didapati dari komik, tetapi kesedaran diri sendiri dari hati yang luhur.if you know what i mean.

sudahlah,banyak dah carutan aku.btw,tomato tu macam pengotor la.istilah sopan aku dapat dari crita Lagi-lagi Senario.itu pon kalau luorang tengok.best gak crite tu, atleast berbaloi la dari 2 Alam drrozmey.

p/s: gua ada terbaca tadi drrozmey nak bukak lamansosial dRbook.untuk ganti facebook.luorang taknak join ka?untung2 boleh dapat dvd 2Alam percuma bagi 100 peserta terawal.kahkahkah

-adios-

2 comments:

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...