Nursing


Friday, 14 January 2011

besar kecik

Salam,

gua pantang betol la kalau ada orang sms ke email ke comment kat fb ke tulis guna tulisan kecik besar kecik besar..gua ni dah lah lembab sket membaca,korang main antar sms email segala pakai kecik besar kecik besar.sakit mata tau tak?

satu lagi kalau nak tulis tambah tambah w..yekeww?ape tewww?tak tawu pon?

satu ayat dari gua kepada korang.

"lu nak mati kena sepak?"

kalau kecik kecik pelat macam tu takpa la.yang hang sebesar gajah pi tulis macam tu ingat comel ka?tikus ngan cicak kat umah gua jauh lagi comel tau.

moral of the story : bersama memartabatkan bahasa melayu.

-adios-

3 comments:

  1. setuju! sy rimas juge kalau ada yg mcm ni.

    ReplyDelete
  2. hehe..jan! ak kalo tulisan besar kecik tu ak bole tahan lg..tp yg sll tmbh W tu yg tak bole blah! rs cm nk sepak pn ye gak...bajet adorable je..huhu

    ckp psl cicak,ko ingt tak ms sem 1 dulu, time sume tgh kusyuk dgr lecture, tbe2 ad cicak kt depan jatuh? then ak n ko je gelak cm nk mati? hahahaahah

    ReplyDelete
  3. kakthie,sy jugak rimas!gahaha

    fun,hahahahahah...pasai cicak tu ofcos la aku ingat.hahhahaahahha.lawak gil...hahahahaahaah

    ReplyDelete

thank you very muchooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...